En mysig dag med familjen

Efter frukosten bakade jag en kladdkaka först och sen en "potatistårta" 
Den består av riven potatis, riven västerbottenost, créme fraiche, ägg och kryddor. 
Sen åkte jag & köpte kycklingfiléer och hallon & blåbär. 
Stephie kom samtidigt som jag kom hem så vi la kycklingen i marinad innan vi gick ut i stallet. 
Sigge och jag var riktigt svettiga efter träningen så det blev en dusch för oss båda två. 
Tim & Amanda hade kommit medan vi var i ridhuset och låg & solade på uteplatsen. 
Det var tyvärr väldigt blåsigt så det var inte jätteskönt ute, lite kyligt kan man säga. 
Danne kom också & vi grillade kycklingen och åt tillsammans. 
(null)

(null)

Efterrätten åt vi inne sen på grund av blåsten. 
Sen var det dags för årets första poolvolleybollmatch. Det var +32 grader i vattnet och vi behöll taket på så det var jätteskönt! Nästan lite väl varmt till och med. 
(null)

Vi höll på i nästan två timmar! 
Kvällen avslutade vi med en sexmannacanasta. 
En perfekt dag med familjen.
(Kunde varit lite varmare och mindre blåsigt bara) 
Wilda hade koll på oss uppifrån takbjälkarna när vi spelade kort. Hon somnade där till slut. 
(null)

Nu ska jag också sova. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0