Fredag

Det känns inte som om jag har något vettigt att skriva om idag. 
Morgonen förflöt med de vanliga stallsysslorna plus en skurad boxvägg. 
Efter frukosten städade jag huset. 
Förmiddagskaffet drack vi på uteplatsen. Det var soligt & varmt fram till eftermiddagen då det mulnade på. 
(null)

Jag bar lite sten och vi jobbade lite vid växthuset. 
Stephie slutade lite tidigare idag & kom hit & tog en promenad med mig & Sigge. 
Det har inte hänt så mycket mer idag.
(null)

(null)

Vi har ätit varsin hamburgare nu ikväll & tittar på "dålig" tv. Inte mycket att se nu på sommaren. 
(null)
(Vem har tagit ett bett av mitt bröd?!)
Det går åt många ljudböcker dom här dagarna, just nu lyssnar jag på Babben. Jag har dragit på smilbanden mer än en gång faktiskt. Jag är ganska svårflirtad annars, skrattar inte så ofta känns det som…
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0