Funkar dåligt & rolig träning

Blogg.se har fungerat dåligt dom sista dagarna. Jag har inte kunnat blogga alls. 

Det händer i och för sig inget speciellt här så jag har inget läsvärt att skriva om. 

Igår låg jag faktiskt & solade & badade både en stund på förmiddagen och sen tillsammans med Tim på eftermiddagen. 
Vid halv sex lastade Stephie och jag Sigge för att åka & träna i Lekeryd. 
Det var Mattias som höll i träningen & det blev ett positivt och bra pass. Väldigt svettigt också! 
(null)

(null)

Idag har jag mest städat och handlat. 
Sigge fick skritta ut i skogen. 
(null)

Här kommer ett par bilder på Wilda med. 
(null)

(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0