Internationella matmarknaden

Jag red direkt efter frukosten för det väntades ännu en solig & varm dag. 
Idag kändes det dock inte lika bra, Sigge var inte riktigt med på noterna & vi fick kämpa en del med bytena. 
När jag släppte ut honom nytvättad efteråt gick han raka vägen och rullade sig grundligt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Så skönt tydligen!
Alltid på den jordigaste/ lerigaste plätten i hagen….
Efter kaffe (& en massa vatten) åkte vi iväg & gjorde en massa ärenden. Det var grejer till vattnet i växthuset, färg till flygklubben, en bal toalettpapper (till extrapris), nytt urverk till Marilynklockan på uteplatsen osv. 
Väldigt mycket diverse som ni hör. 
Sen avslutade vi med att gå en sväng på den Internationella matmarknaden som är i Jönköping denna veckan. 
(null)

(null)
Det fanns mycket att välja på, vi valde till slut den här kycklinggrytan. Den var riktigt god. 
(null)
Fudge i alla färger & smaker. Här tittade jag bara, var inte sugen på något speciellt. 
På kvällen åkte vi till Peter för B hade lovat att hjälpa till & "felsöka" något elfel på deras husvagn. 
Lisa & Malte var iväg & badade och Felix kom precis hem från fotbollsträningen. 
Jag höll honom sällskap medan han åt & vi pratade om allt ifrån dyra fotbollsspelare till hajar. Det är många tankar & funderingar i huvudet på dom små. 
(null)

Nu ska jag sova med Markoolio i lurarna. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0