Morgonpromenad

Klockan ringde halv sju i morse. 
Vid åtta träffade jag Anette nere vid Vidablick för en promenad. 
Det var +16 grader men mulet, ganska skönt promendväder ändå. 
(null)

(null)

Vi satte oss nere vid Vättern sen och fikade. 
(null)

Jag handlade på vägen hem, till söndagsmiddagen. 
När jag kom hem åkte Bosse till flygklubben för att skola & jag red. 
Sen lagade jag kassler & broccoligratäng med ris som vi åt när B kom hem. 
Efter maten gick vi ut och jobbade vidare med växthuset. Vi satte kantsten på en långsida och en kortsida och började lägga plattor på utsidan. 
(null)
Det är mycket som ska göras innan väggar & tak ska upp. 
Jag gjorde också en kant vid gaveln på uthuset. 
(null)

Jag dammsög nere sen innan jag duschade. 
Vi har precis ätit tacos och nu ska jag ligga en stund på spikmattan för ryggmusklerna (?) har jobbat hårt ett par dagar med att bära sten och tunga plattor plus skotta jord och grus. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0