Räkcheesecake

Beas box blev färdigskurad i morse, så nu är stallet rent & fint. Fast ny "nedsmutsning" är ju redan på gång.
Jag körde lite ogräsbekämpning på  förmiddagen, gick runt och sprutade Roundup. Det är inte klokt vad ogräset växer överallt, framförallt mellan plattorna på uteplatserna. 
Sigge fick gå i den nedersta hagen några timmar & äta gräs, det gillar han. 
(null)

(null)

Efter kaffet gjorde jag en räkcheesecake som vi ska äta imorgon. 
Sigge & jag svettades i det varma ridhuset idag. Vi tränade vidare på det vi gjorde för Mattias &  bytena vi gjorde kändes bra. 
Jag gick ut & skrittade av honom sen för det var riktigt kvavt i ridhuset. 
(null)

(null)

Det fattades (som alltid?!) lite till middagen i morgon så vi åkte & köpte det sista. 
Wilda passar alltid på att hoppa in i öppna skåp, här undersöker hon skåpet med kaffe, te och kryddor. 
(null)
Men visst ser hon lite " påkommen" ut. Hon vet att hon inte får… eller borde göra så. Men alla små utrymmen är spännande & måste undersökas. 
Det är ju så härligt ljust på kvällarna nu. Jag tog ett par bilder ut genom fönstren klockan 22.50 ikväll. 
(null)

(null)


Ljust och fint! 
Dax att sova 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0