Sommar!

Idag har vi äntligen haft sommarvärme här. Så skönt! 
Vi började dagen med att skotta jord.  Det låg kvar en del jord på presseningen där det tippades av från lastbilen. 
Skittungt var det…
Bosse fick köra den lilla "traktorn" som inte Olle hämtat än. 
(null)

Olle kom sen & hämtade traktorn men grävskopan är kvar här tills på tisdag. 
Medan Bosse åkte & köpte betong förberedde jag middagen. 
Stephie och Danne kom vid ett-tiden och vi gick en runda i skogen med Sigge. 
(null)

(null)
Varmt och skönt var det! 
Tim kom också hit en sväng. 
Han tvättade bilen och dom hjälpte Bosse som börjat skruva ihop växthuset. 
(null)

Jag lagade mat. 
Stephie och Danne skulle äta på stan men Tim stannade och åt med oss. 
Vi grillade skinkmignon och åt potatisrosor till 
(null)
Dom blev inte så vackra men väldigt goda. 
Rekommenderas! 

(null)

Efter maten fanns inte så mycket ork kvar. 
Vi grävde lite till och jag lasrade Sigge. 
Tim tog sin motorcykel hem. 
(null)

B & jag satte oss med en Breezer i solen på uteplatsen en stund. Vi spelade en yatzy oxå som jag vann överlägset. 
(null)

Imorgon ska det bli ännu varmare här. Jag hoppas att det blir lite tid över för sol och eventuellt ett premiärdopp i poolen. 
Jag hittade en ljudbok som jag gärna ville lyssna på. 
(null)

Ryttaren, som handlar om mord på Falsterbo Horse Show. 
Men ibland blir man väldigt besviken, jag tyckte inte alls om den faktiskt, varken boken eller uppläsaren. 
Rekommenderas alltså inte. 
Tack för idag 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0