Äntligen Sommartid

Nu har vi ställt fram klockan en timme, det är dags för sommartid. 
Jag älskar det. 
Att det är ljusare en timme längre på kvällen är så skönt. 
Jag satte en stek på spisen innan Stephie & jag hämtade in Sigge & tog en tur i skogen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Sigge lufsade på jättesnällt idag, han hittade inte ett enda spöke på vägen. 
Steken var nästan klar när vi kom in så jag satte på en gryta med färskpotatis & gjorde sås. 
Vi åt alla tre och sen åkte Bosse till Tim för att hjälpa honom med lite grejer i lägenheten. Stephie åkte till Yvonne för att få lite "massage". 
Jag messade Ester och frågade om hon ville med ut på en promenad & det ville hon. 
Vi hade som vanligt massor att prata om och skrattade mycket. 
(null)

När jag kom hem gjorde jag klart min väst.
Är jättenöjd faktiskt. Det enda är väl att den borde varit klar medan det var vinter, haha. Men jag fryser ju jämt så jag får nog användning för den ändå! 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0