Bye Jonie & genrep

Det har varit en solig & ganska lugn fredag. 
På förmiddagen åkte vi till det nyöppnade Willys i Habo. Dom hade några riktigt bra öppningserbjudande som vi inte kunde låta bli. Bland annat kaffe för 19.90:-/paketet. 
På vägen hem passerade vi macken, dieseln kostar nu 24.52:- per liter! Det är inte klokt! 
Runt två körde "Stuterifashion lastbilen" in hos oss. Jonie stod då klar för hemfärd på gången. 
(null)
Han ska åka hem på lite vila. 
Det blir tomt utan honom ❤️
Jag stickade en stund efter maten och gick sen ut & mockade mer i hagarna. 
Stephie kom efter jobbet och Sigge och jag fick en sista träning före morgondagens tävling. Det gick hyfsat, inte mer. Får hoppas att det går bättre imorgon. 
(null)

B & jag åt kebab på kvällen, dock på olika ställen. B uppe vid Tv:n & kollade på hockey & jag tittade på Bäst i test nere. 
(null)

Dags att sova 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0