En fläskig middag

Det har varit en riktigt härlig, solig vårdag idag med. 
Jag körde in några ensilagebalar på förmiddagen och gick sen & pratade lite med Bosse som var ute med Wilda. 
Wilda höll på & smög på något i högt gammalt gräs. Plötsligt dök hon ner & kom sen till oss med minne full med gräs. 
Hon såg så rolig & nöjd ut så jag tog upp kameran. Men då spottade hon ut det hon hade i munnen & jag ser att det är en ödla 😱
Fy vad vidrigt. 
Jag gick snabbt in & skalade potatis istället. 

Sigge fick gå i skogen & det var så skönt. 
(null)

Sen piafferade Stephie honom lite igen för fotografering. 
(null)

(null)
Pusspuss 
(null)

Efter ridningen satte vi oss på uteplatsen med kaffe och våfflor. 
(null)

Stephie och jag satt i solen en stund & tog sen en promenad. 
(null)

Klockan fyra kom Tim, Amanda och Danne. 
Det var dags för familjemiddag med fläsk, sås och potatis. Både Stephie och Tim har alltid gillat det men lagar det inte själva i lägenheterna på grund av att det luktar ganska mycket när man steker fläsk. 
(null)

Gott är det i alla fall! 
Efterrätten, jordgubbar och glass, åt vi på uteplatsen i kvällssolen. 
(null)

(null)

När solen gick ner bakom pooltaket gick vi in och spelade canasta. 
En mysig söndag ❤️
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0