En vanlig dag med jogg & ridning

I morse var det minusgrader igen och på dagen snöade det, men inget la sig som tur är. 

Wilda dricker gärna rinnande vatten ur kranen & jag ville ta en bild med vattendropparna på hennes haka. Men det var inte så lätt. 
(null)

(null)

Hon tittar ofta bort när man tar upp kameran så man får vara snabb. 
Jag sprang en sväng mitt på dan. Solen kom fram så det var riktigt skönt. 
(null)

(null)
Det är så fint när man springer genom bokskogen. 
Jag gick bara in och bytte om till ridkläder sen & tog Sigge till ridhuset. 
Jag red igenom programmet (Msv C:1) & det gick hyfsat. 
Jag kom ihåg det i alla fall, jag red ju fel en gång på sista tävlingen & det får inte hända. Det är så mycket att tänka på & jag hör Stephies röst inom mig så rätt vad det var så fick jag totalt hjärnsläpp. Inte kul. 
Det snöade (!) lite när jag kom ut från ridhuset, usch, det vill man ju inte ha nu. 
Men som sagt, allt smälte direkt när det landade på backen. 
Resten av dagen har varit lugn, det har inte hänt så mycket mer. 
Så jag säger God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0