Fika på stan

Idag hade jag bestämt träff med Anette på ett fik i stan vid halv tio. 
Vi sågs på HeddaGretas (?! vilket namn) där Anette har varit lite stamgäst ett tag. 
Vi drack en kopp kaffe med en slags toscakaka till. Detta kostade 73 riksdaler. 
Det är konditor man skulle blivit! 
Skämt åsido, gott var det & mysigt att komma ut i verkligheten lite. Jag är ju mest hemma hela tiden. 
B var på väg ut på promenad när jag kom hem så jag hängde på. 
Solen sken men det var lite kyligt ändå. 
Vi hade rester som vi åt på dan & efter maten gick jag ut och red. 
Det blev mest galoppjobb med mycket övergångar. 
Tänkte att vi kunde ta ett fint kort tillsammans efteråt. 
Men det tyckte inte Sigge som gjorde den ena minen efter den andra, haha. 
(null)

(null)

(null)
Han skärpte till sig efter en stund 
(null)

Stephie kom efter jobbet & då var det dags för dagens andra promenad. 
Solen var på väg ner så jag kunde inte låta bli att fota lite. 
(null)

(null)

Vi hittade lite vårblommor som smitit utanför en trädgård också. 
(null)

Dagens sista solstrålar såg vi vid Rickarp 
(null)

(null)

Väl hemma var himlen målad i fina färger
(null)

Stephie och Sigge gosade en stund innan hon åkte hem till sig. 
(null)

Bosse och jag har ätit fajitakyckling ikväll med ett glas vin till. 
Nu återstår bara nattfodringen och en dusch. 
Trevlig helg på er
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0