Fikabesök

Sent igårkväll bakade jag en sockerkaka för idag fick jag besök till elvakaffet. 
(null)

Annika A. som bor på en gård i Flaskebo ett par kilometer härifrån kom och hälsade på. 
Hon är sjukskriven efter att en häst sparkade av hennes arm. 
Dom håller på med western så det blev mycket hästprat men även skador, läkning och mycket annat avhandlades. 
Det var +10 grader & sol mitt på dagen & helt vindstilla.  
Jag gick ut och mockade en hage innan jag lagade mat. Jag gjorde korvstroganoff med ris, ingen favoriträtt men det fick duga. 
Sen red jag Sigge, Nu är det dags att fokusera på bytena igen för att gå upp i Msv B. Men jag behöver Stephies hjälp för att se om han byter "rent" Han blir ofta efter bak i bytet från höger till vänster. 
Jag är nästan säker på att jag fick till några fina byten idag i alla fall. 
(null)

Vi tar väl ett par Wildabilder också 

(null)
Så söt med vattendroppar på hakan efter att ha druckit vatten ur kranen. 
När vi duschar lägger vi ut en handduk framför duschen för att kunna kliva ut på den. 
Men Wilda tror att det är hennes gömställe. 
(null)

(null)

(null)
Tittut 
Sen gick hon iväg med handduken som en mantel efter sig. 
Nu är det sovdags 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0