Förr firade vi den 13 Mars

Det har varit en lugn, skön och solig söndag. 
Inte mycket har hänt. 
Mamma, det här var din födelsedag, du skulle fyllt 95 år idag, grattis i din himmel ❤️
Vi var ute på förmiddagen & fixade lite. Jag körde in ensilagebalar, vi klippte ner några buskar m.m
Wilda njuter i solen nu när det är lite varmare. Det har kommit lite insekter som hon jagar och småfågeljakten är snart igång. 
(null)

Stephie och Danne var på A6 på förmiddagen & sen gick vi ut i skogen med Sigge. 
(null)

(null)

Det var riktigt varmt faktiskt,  runt +10 grader mitt på dagen. 
Jag fick ugnsstekt laxsida när jag kom in och en liten bananasplit till efterrätt. Gott! 
(null)

Hoppas er söndag har varit bra. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0