Fredag

Wilda tyckte att vi sov för länge i morse. Då går hon runt & jamar & sen hoppar hon upp på Bosse & trampar samtidigt som hon "pratar". 
Jag gick ut till hästarna vid halv åtta & då var det redan +6 grader. 
Efter frukosten åkte jag till Ica & handlade till en eventuell grillning imorgon. Nu väntas det tydligen lite kallare väder så det lutar åt att vi får skjuta på grillpremiären. 
Det ska tvättas bilar & bytas däck här imorrn. 
Jag har plockat fram 12 däck från carporten så dom är redo att skruvas på. 
Jag sprang en runda i skogen i bara t-shirt. Hade träningsjackan med mig men den behövdes inte. 
(null)

(null)

(null)

Vi åt varmrökt lax till lunch med färskpotatis och romsås, det är gott. 
Stephie hade två elever efter jobbet. Först var jag och Sigge, vi jobbade mest med traven idag. 
Efter mig kom Pia på sin egen uppfödning Inez, hon är 5 år men har haft föl så hon är inte riden så mycket. 
(null)

Fajitakyckling smakade gott när jag kom in igen & nu är jag både jättemätt och jättetrött! 
Vi tittar på Masked Singer på Tv:n det är inget favoritprogram men i brist på annat så…

Fin kvällshimmel
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0