Härlig pw i skogen

När morgonsysslorna var klara åkte jag till Ica & postade skären till sliperiet. 
Sen tog jag en lång pw i skogen på mjuka fina stigar. Skönt att slippa asfalten. 
(null)

(null)

(null)

Jag red på eftermiddagen. Sigge kändes rätt ok, vi gjorde inga byten idag utan travade mest. Anette kom förbi en sväng & vi stod & pratade en stund när jag var klar. 
Nu får det inte komma mer snö i år för nu har jag broddat av. Men broddarna behövdes i söndags när vi var i skogen. Det är isigt på ett parti som ligger i skugga hela tiden. 
Det har nog inte hänt så mycket mer här. 
Jag ska titta klart på Välkommen till Köping & sen gå ut & natta pållarna. 
(null)

God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0