Hovis, bommar & medicin

Jag släppte ut hästarna tidigt & gjorde stallet klart. 
Strax före tio tog jag in dom igen och borstade Sigge först och sen Jonie. 
Rolf kom halv elva & slog på tappskon på Jonie. 
Sen sadlade jag Sigge när dom ändå var inne alla tre. Vi kan inte lämna någon/några ute, alltså går en in/ut måste alla gå in/ut. 
Sigge & jag travade bommar idag för att få lite omväxling. 
(null)

Mina livsnödvändiga mediciner från homeopaten är nästan slut, så jag åkte in till Jönköping & köpte mer. 
(null)
Jag har ätit dom i många år nu & kommer nog aldrig att sluta. Jag vill aldrig mer ha så ont i magen som jag hade innan. 
Jag tog en sväng till City Gross också innan jag köpte med mat från MrRice & åkte hem. 
Jag älskar deras Cashew Chicken. 
Jag mockade ett par hagar medan solen gick ner. 
(null)

Sen dammsög jag huset. 
Ikväll tittar jag på Elitstykans hemligheter på Tv. 
Nu ska jag ut i stallet & nattfodra tillsammans med Stephie som har varit i Hökerum och ridit. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0