Långjogg

Vi åt lunch redan vid kvart i ett idag för B skulle iväg till flygklubben. 
Han fick släppa av mig nere vid Vidablick. 
Där valde jag det röda spåret som kallas Högamonleden, det är 14 kilometer långt. 
(null)

(null)
Först springer man utefter Vättern & sen ner till hamnen. 
Efter det går vägen genom skogen upp under väg 195 & upp mot Ebbarp. Sen är det mycket uppför upp på höjderna vid Högamon. 
(null)
Så fin utsikt ner över Vättern är det däruppe, men det låg också mycket snö kvar där. Det hade jag väl inte räknat med kanske. 
(null)
Rundan tog lite längre tid än planerat men vad gör det?! Jag sprang hela vägen i alla fall. Vädret var kanon idag med, sol & +10 grader. 
Stephie kom efter jobbet & Sigge & jag fick ett träningspass. Det känns som om vi är på rätt väg & det är roligt att rida & träna. 
Byten står oftast på schemat och vänsterbytet spökar lite men vi kämpar vidare. 
Ikväll åt jag havregrynsgröt till kvällsmat, så nu är jag mätt & trött. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0