Motion x 3

Idag har jag mest rört på mig. 
Jag var ute med Wilda efter frukosten för Bosse var uppe på flygklubben. 
Sen sprang jag upp till Nyarpsstugan och sprang runt spåret där & sen hem. Det blev 6,6 km. 
Valet av väg var väl inte det bästa, det är ganska skuggigt bitvis i skogen. 
(null)
Vissa partier var bara snö och is. 
(null)
Andra delar var "vårliga" & fina. 
(null)

När vi hade ätit ville Bosse ut & gå. Så då blev det en femkilometersrunda till. 
(null)

(null)

Ridningen blev ganska sen idag. Stephie jobbar över på tisdagar & hon hade lovat att hjälpa mig efter jobbet. 
Vi gjorde en del byten och arbetspiruetter. 
Vi har ju inte bytt på länge nu, så jag är nöjd med träningen ikväll även om Sigge var efter bak några gånger i bytet till vänster. 
Det är bara att träna vidare. 
Nu ska jag duscha & sova. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0