Nytt recept

Jag småpysslade här hemma bara på förmiddagen. 
B åkte iväg vid halv ett och då gick jag ut för att rida. 
Jag tränade vidare på gårdagens övningar. Sigge var lite mer sansad idag än igår, då var han väldigt pigg och "på". 
Traven kändes riktigt fin på slutet. 
(null)

(null)

Jag mockade hagarna efter ridningen. 
Började bli väldigt hungrig men vi hade bestämt att äta när B kom hem. 
Så när jag kom in satte jag mig & tittade på tv plus letade recept. 
Jag hittade ett som såg gott ut, med kyckling och bacon. 
Halv sex var "lunchen" klar. Hungern hade nästan gått över. Men gott blev det! 
(null)

(null)

Grytan toppad med gräslök och bacon. 
Till det åt vi potatismos och kokt broccoli. 
Mums 😋 
När man inte har ätit på hela dagen så blir man ju såååå trött efter maten. 
Det blir tidigt i säng ikväll. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0