Promenader & restaurangbesök

Hästarna såg ut att njuta av sitt frukosthö i solens sken i morse. 
Sigge fick en välförtjänt vilodag idag. 

Bosse och jag åkte iväg ner till Vättern & tog en promenad. Det var ganska mycket kallare därnere men det är så fint utmed vattnet. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag passade på att tanka upp min bil, billigt och bra. Halv tank för 1 200:- Tur att jag inte kör så mycket nuförtiden. 
Vi åkte in till Rosegarden och åt sen. 
(null)

(null)
Det är gott men min mage gillade det inte idag. Jag fick magknip. 
Stephie var i Hökerum och red idag & när hon kom hem tog hon & jag en promenad. 
(null)

(null)

Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0