Städ- och bomdag

Jag städade & tvättade i förmiddags.
B skulle iväg vid ett-tiden så vi åt soppa mitt på dagen istället för det vanliga kaffet. 
Jag red när B åkte. Ville ha ridhuset för mig själv eftersom jag tänkte ta fram bommar. 
(null)

(null)

Jag hade bommarna på volten, fattade galopp efter & galopperade halva volten innan jag saktade av till trav & över bommarna igen. 
Till sist galopperade vi fem varv åt varje håll på fyrkanten. 
Hästarna fick gå ut en stund till efter, det är ju så skönt ute nu, soligt och runt +10 grader. 
Jag tog en pw. 
(null)

(null)

(null)

Till kvällen gjorde jag nåt nytt att äta. 
På en rulle smördeg bredde jag på en röra av philadelphiaost, hackade soltorkade tomater och riven gruyereost. Sedan vek jag degen dubbel, skar i lagom stora bitar & gräddade dom i våffeljärnet. 
Det blev riktigt gott!
(null)

Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0