Framsida och Hökerum

Skurhink och skurborste plockades fram efter frukosten. Vattenslang och stege behövdes också för att skura fasaden på framsidan av uthuset. 
Jag hann göra hela plus skrapa där det var nödvändigt före kaffet. 
(null)
Så nu är det "bara" målniningen kvar. 
Lunchen bestod av köttfärslimpa med potatis. Jag gör en gräddsås till med rosmarin i, egentligen är det ingen favoritkrydda men till det här passar det bra. 
(null)

Jag red Sigge sen & tränade byten och red igenom Msv B:1 programmet. 
Det kändes rätt ok, programmet är väldigt kort men det händer grejer hela tiden. 
Jag roade mig med att filma lite galopp i slowmotion på slutet. 
Det här är min "utsikt" från sadeln. 
(null)

(null)

(null)
Haha, han ser ut som en islänning eller nordsvensk! Men jag gillar den här utsikten! 
Stephie hämtade mig efter jobbet och så följde jag med henne till Hökerum. 
Hon började med att rida Rocky. 
(null)

(null)

Han är fin men lite spänd. 
Jonie stod i sin box & såg ledsen ut. Han var svullen i sitt ena framben, hade troligen busat i hagen. Så det blev ingen ridning på honom idag. 
(null)

Det fanns fajitakyckling kvar från i fredags som jag åt när jag kom hem. 
Nu är det sovdags igen 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0