Tim och vårrullar

På förmiddagen fortsatte jag med städningen. Jag putsade fönstren i stallet först och mockade Beas hage. Sen gick jag  in och dammsög huset. 
 Vi åt tidig lunch, hoppade över kaffet & åt mat istället för Bosse skulle iväg. 
Tim kom förbi när vi precis hade ätit klart. Han hade haft en visning i Habo & ville tvätta bilen. Vi satt & pratade en lång stund innan han gick ut. 
Jag gjorde vårrullar sen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev 40 stycken så nu har vi lite i frysen. (Vi åt till kvällsmat också)

(null)

Jag tränade för Stephie på kvällen. Det gick bättre idag än igår men jag är inte nöjd med mig & min ridning just nu. 
Stephie hade två elever efter mig & sen kom hon in & åt med oss innan hon åkte hem. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0