Vista Kulle

Idag sken solen så jag passade på att rida ut. 
(null)

Bosse & Kjell tog en sista dag för året på motorcyklarna. 
Efter kaffet åkte jag till Huskvarna för att köpa stickor till mitt nästa stickprojekt. Jag gick in på Hemma Hallen också, där köpte jag två krukor bland annat. 
Sen åkte jag vidare mot Kaxholmen för att gå upp på Vista Kulle. Det är också ett "utsiktsberg" med en gammal fornborgsrest. 
Vättern låg spegelblank & utsikten magnifik 
(null)

(null)

(null)

(null)
Jönköping skymtar längst bort. 
(null)
Utsikten åt andra hållet, mot Landsjön & Kaxholmen
(null)

Det var en ordentlig klättring upp. Det går en stenig stig upp från parkeringen men det finns en gammal gräsbevuxen väg upp ifrån andra hållet också. 
Jag gick upp den steniga & ner åt andra hållet, sen vände jag & gick upp & ner igen. 
Jag tömde blomlådorna som har stått på framsidan & planterade dom två murgrönorna i dom nya krukorna & tog in dom. 
Jag har påbörjat stickningen, det blir en utmaning tror jag. 
Ha det bra 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0