Glömde

Igår, lördag, glömde jag att blogga. Hade väl inte så mycket att berätta i och för sig. 
Stephie kom runt lunch och vi gick till ridhuset. 
Jag vet inte riktigt hur genrepet gick.. ibland blir jag frustrerad på mig själv när jag gör samma fel flera gånger i rad. 
(null)

Men men, inser också att det har gått framåt & ska försöka ha allt i huvudet idag på tävlingen. 

Två bilder från banan i fredags. 
(null)

(null)

Det är risk för regn i eftermiddag tyvärr men det är ju sånt man inte rår över så jag koncentrerar mig på det jag kan göra något åt, att rida så bra jag kan. 
Efter ridningen igår gick vi in & lagade mat. Stephie hade köpt med fläsk, så vi gjorde fläsk, sås & potatis. Mums. 
(null)

Senare tog vi in hästarna, tvättade Sigges ben  och putsade grejerna. 
En pw hann vi också med. 
Det var väl ungefär min lördag. 
Nu ska jag koncentrera mig på dagens uppgift. 
Vi hörs 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0