Död bil

Jag red som vanligt på förmiddagen. Sigge gillar nog att få börja jobba lite mer nu. Han har lite överskottsenergi som han behöver få hjälp att bli av med. 
På väg till och från ridhuset kan han inte låta bli att busa lite. 
Bosse åkte iväg till Kjell så Wilda var ensam hemma. Då hittar hon ibland på något bus. 
Idag åt hon upp/tuggade sönder en liten boll. 
(null)

(null)

(null)

Efter kaffet var planen att åka ner till Vättern & ta en promenad, handla mat, posta ett "brev" & ta ut pengar till hovslagarn. 
Men bilen ville inte vara med. Den var stendöd så jag fick ändra mina planer. 
Det blev en pw till centrum för att i alla fall posta brevet. Det var en "Kolla masken" från Charm. Vi har tänkt släppa ihop hästarna om ett tag men vill kolla först så att Lillen inte har mask. 
Det blev ingen promenad vid Vättern och ingen mat handlad. Det får bli en annan dag. 
(null)

När jag kom hem städade jag huset och skurade golven där nere igen. Det blir så skräpigt och dammigt när vi eldar. 
Bosse köpte med sig mat från MrRice som vi åt när han kom hem vid halv fyra. 
Sen gick vi ner till Danne och Stephie en snabbis. Först & främst för att gratulera Danne på födelsedagen men också för att titta lite på den fortsatta renoveringen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0