Håll-igång-dag

Dagens första motion var ridning som vanligt (om man inte räknar morgonsysslorna i stallet då) 
Idag tog jag fram några travbommar som vi roade oss med. 
(null)
Sigge gillar det & drar sig mot bommarna men har aldrig varit en fena på att taxera & se några avstånd. Men idag var han jätteduktig & rörde inte en enda bom. 
Bosse skötte eldandet i kaminen medan jag red. Sen var det min tur en stund. Det är ju mycket passande på elden, man behöver fylla på med ved ofta. 
Jag tränade pilates medan jag med jämna mellanrum petade in en pinne i brasan. 
Vi åt köttfärspaj till middag & sen tog vi en pw runt Labbarp. 
Det var lagom att ta in hästarna och mocka hagarna när vi kom hem. 
Jag hann ta en kaffe innan Stephie messade & undrade om vi skulle ta en promenad. 
Så jag klädde på mig igen & gick iväg. 
(null)
Vi hinner diskutera dagens händelser medan vi går vår vanliga runda som tar drygt en timme. 
Jag tittade in i stallet när jag kom hem & Charm visade upp sin nya "frisyr"
(null)
Vet inte hur han lyckas, haha. Men söt är han! 
😍♥️
Trots att jag var lite frusen efter promenaden gjorde jag varsin smoothie på kvällen. 
(null)

God Natt 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0