Julklappsleverans

Sigge och jag gick till ridhuset i spöregn i morse. 
Vädret har inte varit roligt idag, regn & blåst mest hela dagen. Det mesta av snön är borta nu igen. 
Efter frukost och mockning ville Stephie ha sällskap på en promenad. Trots att jag var utrustad med jacka, regnkappa, mössa, vantar & stövlar så frös jag & var blöt när jag kom hem. 
Wilda hade roat sig med julpapper, snören & kartonger i natt så det fanns lite att städa efter henne. 
(null)
Ingen bild på förödelsen, bara på förövaren. 

Vi åt rester av julmaten, smidigt och fortfarande gott. 
På eftermiddagen åkte vi in till Tim för att leverera hans julklapp, en Tv. 
Vi hade också med diverse verktyg så att han kan göra klart i sin garderob och sätta upp ett par tavlor på betongväggen. 
(null)

(null)
Dom hjälptes också åt att få upp en lampa i sovrummet. 
När vi kom hem framåt kvällen dukade vi fram kex & ost som vi fick av Danne igår.
Gott! 😋
Nattinatti 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0