Nattgäst & träningsvärk

Jag glömde stretcha efter träningen igår, har ju "program" för det också men jag hade inte någon tanke på det igår. 
Så idag har jag haft träningsvärk. Egentligen gillar jag det för då känns det ju att man har gjort något. 
Jag red före frukosten, det blev ett bra pass. 
När jag kom in hade Bosse och Felix vaknat. Dom kom hem rätt sent från Göteborg igår så Felix sov över här. 
(null)
Han ser både trött & ledsen ut men det var han inte. Han berättade glatt om gårdagen & hade haft jättekul. 
Vi skjutsade hem honom efter att Bosse & han hade "lekt" i tågrummet en stund. 
Sen passade vi på & handla nyårsmaten. 
Jag har varit riktigt seg hela dan, men tog mig i kragen & åkte till Huskvarna & köpte en till rundsticka som jag behövde för att kunna fortsätta med min stickning. 
Stannade också till i Pfaffbutiken & köpte symaskinsnålar och nål för att sy i läder med. Jag ska försöka laga ett bilsäte…
Hagarna blev mockade idag då det var plusgrader. Det gäller att passa på när inte skiten är fastfrusen. 
Vi har ätit fajitakyckling ikväll & druckit ett glas rosé till det. 
(null)

God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0