Snö & tö, fika & juniorVM

I morse när jag gick ut var det vitt i Kolaryd igen. Tänk att det aldrig kan bestämma sig. Snön kan ju lika gärna ligga kvar ett tag och inte töa bort direkt igen. 

Redan halv åtta satt jag i sadeln. Idag travade vi bommar & galopperade i låg form. 
Sen släppte jag ut hästarna i snön. 
(null)

(null)
Efter frukosten skottade vi snö och sen mockade jag & gjorde stallet klart. 
Kvart över tio klev jag in hos Anette dit jag var bjuden på fika. 
Vi hade en hel del att prata om men vid tolv var det dags att åka hem och lunchfodra. 
Bosse & jag åt dom sista resterna av julmaten & sen åkte han iväg. 
Han hade köpt biljetter till en JVM match i Göteborg ikväll & med på resan följde Tim och Felix. Dom har säkert haft en jättemysig dag tillsammans. 
Jag gick ner till S&D & vi tog en promenad i duggregnet. 
(null)

Snön är nästan helt borta igen nu 
(null)

Jag tränade sen, både pilates och styrka. 
Det blev en skön kväll i soffan framför tv:n med stickningen. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0