Tv, horn & bak

Det var sändningar på Tv från Sweden International Horse Show på förmiddagen idag. 
Dressyr. 
Så Stephie kom upp & vi tittade tillsammans. 
Det blev mat kvar igår som vi åt till lunch sen innan vi gick ut & tog hästarna. 
(null)

Jag gick till ridhuset med Sigge och Stephie tömkörde Charm i snön på ridbanan. 
Jag satte mig med stickningen sen medan Stephie gick hem & duschade. 
Bosse frågade mig om jag hade ny frisyr eller om jag var arg….
Vadå? 
-Du har ett horn i pannan 😂
(null)
Snyggt, eller hur? Hårresande..

Sen hörde Stephie av sig & undrade om vi kunde baka lite. 
Jag brukar alltid ha lussekatterna klara till första advent men i år konstaterade jag bara att det inte blev så. 
Men visst, Stephie kom upp & vi bakade lussebullar och godiskakor. 
(null)

(null)

(null)

Skönt att det blev gjort. 
Nu ska jag köra ett pilatespass med & sen blir det lite mer tv från Friends klockan 21. 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0