Uteritt i solskenet

Hästarna fick gå ut & äta sitt frukosthö idag. 
Himlen var rosa & fin & månen var fortfarande uppe. 
(null)

Jag ville att solen (som utlovades) skulle hinna gå upp innan vi tog en tur i skogen. 
(null)

Det var minus fyra grader så lite kall var jag när vi kom tillbaka men det var en skön tur ändå. 
Jag värmde mig lite med en kaffe innan vi gick ut på en promenad. 
(null)

(null)

Vi gjorde varsin räksallad sen som omväxling till all julmat. 
Pilatesträningen fokuserar mycket på balans & rörlighet just nu. Jag gillar den verkligen. 
Charm & jag tog en promenad ner till Stephie och Danne. 
(null)
Först ville han inte gå för i stallet fanns ju både Sigge och maten. Men efter några stopp följde han snällt med. 
(null)

(null)
Han fick både äpplen, hos och kli nere hos sin matte och husse. 
Sen skulle vi gå hem. 
Gå? 
Nej, "Lillen" tyckte att vi skulle skynda oss hem jättefort. Det är en liten ponny men stark & lite busig är han! Orastad också just nu, vi har inte motionerat honom på ett tag.  
Nu sitter jag & stickar & Wilda har redan somnat gott. Inte i mitt knä denna gången. 
(null)
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0