Åh nej…

Det har inte hänt någon katastrof eller så men i morse snöade det igen. 
Man väntar ju bara på våren nu & vill inte alls ha mer snö. 
Vi låg precis på gränsen till ett väntat oväder med 10-15 cm snö. Som tur är fick vi bara ett tunt lager. 
(null)

Jag stannade inne och städade på förmiddagen. 
Åkte och handlade sen. 
Jag tränade pilates också innan jag gick till stallet. 
Stephie jobbade till fyra & kom sen & gav mig & Sigge en "duvning" i ridhuset. 
Mest mig, vi fick ju väldigt många sitstips på Kyrakursen så nu fick Stephie tjata ordentligt. 
När jag lyckas hålla ordning på hela kroppen samtidigt blir det riktigt bra, problemet är att när man koncentrerar sig på en kroppsdel vet man inte vad dom andra hittar på, hahaha. 
Wilda (& husse) har slängt sig i sängen. 
(null)

Trevlig helg 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0