Årets första jogg

Jag red på förmiddagen igen. 
Fick vara ensam i ridhuset trots att det är sportlov. Det är ju flera "ponnybarn" inne hos Pia, men eftersom solen sken red flera av dom ut. 
(null)

Det var verkligen vår i luften med +7 grader och sol. 
Så skönt att jag bestämde mig för att springa en sväng. 
Jogga kanske är mer rätt att säga. Jag försökte inte slå några hastighetsrekord precis. 
(null)

(null)

(null)

Vi åt när jag kom hem & sen körde jag ett pass pilates innan jag duschade. 
När hästarna hade gått in mockade jag Sigges hage. Varning för skitbild 💩 
(null)

Sigge är så "duktig" & bajsar det mesta på ett ställe. Det gör det ju mycket smidigare för mig att mocka. 
Jag har jobbat vidare med stickningen ikväll men nu är det dags att nattfodra. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0