Dags att fira Mia 60

I lördags åkte vi upp till Karlstad för att fira Mia 
Vi var uppe strax efter elva & sen kom också Kikki från Falun vid tolv. 
Vi fick god laxlunch hos Mia & Roger och satt sen och pratade i fyra timmar. 
(null)
Mia, jag och Kikki 

Johanna och Jessica kom också sen
(null)

(null)

Vid fyra sa vi hejdå till Kikki som åkte hem till sin Bosse i Falun igen. Jättemysigt att hon orkade köra ner och träffas en stund i alla fall. 
Vi andra bytte om & gjorde oss iordning & tog bussen till Nöjesfabriken för att bowla, äta & umgås. 
Alla Mias barn med respektive och barnbarn var med så vi var 18 personer 
(null)

Jag har inte bowlat på 10 år så ringrostig är bara förnamnet. Klotet hamnade i rännan dom första gångerna sen fuskade jag och bad om staket. Då gick det lite bättre, haha, men någon stjärna är jag inte. 
Roligt hade vi i alla fall & barnen var jätteduktiga. 
Efter bowlingen var det mat, jag åt schnitzel med pommes & bea. 
(null)
❤️❤️❤️ Grattis ❤️❤️❤️

(null)

Vi tog en drink (Fireboll) nere på stan innan vi tog bussen hem igen. 

Efter en god frukost i morse gick vi ut i solen och tog en promenad. Det blåste isvindar men var skönt ändå. 
Vi gick förbi Färjestad Ridklubb där vi red som barn, nostalgi (Jessicas dotter Ellen rider där nu)
(null)

(null)
Röda öron! 
Vi gick utefter Klarälven på hemvägen. 
Sen tog vi bilen till kyrkogården och tände ljus där hos Mamma och Pappa 
(null)

Jessica med familj flyttade till ett nytt hus för tre år sedan och där har jag inte varit så vi passade på att åka dit & hälsa på. 
Dom bodde jättefint och vi fick gott fika. 
Tack Mia & allihopa för en jättemysig helg! ❤️
Resan hem gick bra & Wilda blev lite glad när vi kom. 
(null)

(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0