En ganska händelselös dag

Vädret var inte så roligt idag. Några plusgrader men det blev iskallt på grund av blåsten. 
På förmiddagen högg jag ved och städade. 
Sen tränade jag pilates igen. Idag ville inte Wilda vara med, hon sov gott på sin filt. 
Vi hade mat kvar både från igår och gulasch från söndagen, som vi värmde till lunch. 
Jag klädde på mig varmt och tog en pw efter maten. 
(null)

(null)
Nästan all snö är borta här nu. Hoppas att det inte kommer mer. 
Ester kom cyklande från jobbet när jag nästan var hemma. Vi bestämde att vi ska träffas & göra vårrullar nästa torsdag. Hon är ju lärare så hon har sportlov nästa vecka. 
En varm (men kort) dusch var skönt när jag kom hem. 
Sigge fick vila idag. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0