Familjemiddag

Idag hade vi bokat in en familjemiddag så jag körde igång ett långkok efter frukosten. 
Tre kilo kött skar jag i lagom stora bitar som sen stektes för att bli gulasch. 
(null)

Till det gjorde vi goda vitlöksbröd 
(null)

Tim kom vid två efter att ha haft två visningar. 
Maten smakade gott, alla blev mätta och det blev några matlådor till dom som ville ha. 
Stephie och jag bakade godiskakor sen som vi åt till kaffet. 
När Bosse åkte på möte & Tim & Danne åkte hem gick Stephie & jag ut & red. 
S red idag & jag filmade lite. 
(null)

(null)

(null)
"Mitt i bytet"
Det har snöat en del här idag, flera centimeter tyvärr. Så lite snöskottning & snösopning blev det innan vedhuggningen. 
En lugn & mysig söndag med dom bästa. 
Ny vecka väntar. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0