Inte ett rätt

Problemen med solpanelerna fortsätter. 
Arbetet är nu stoppat. 
På grund av stora informationsmissar mellan EON och dom som monterar (Idola) 
EON var här i Maj och tittade & dom ihop med Bosse kom överens om var panelerna skulle sitta. Och det var på baksidan av taket på verkstaden, garaget och stallet. Samt några på framsidan av stalltaket. 
När Bosse gick ut på förmiddagen hade killarna monterat skenor fullt ut på både fram & baksida av stallet & kvar blev bara typ två paneler till verkstadstaket. Inga på garaget. 
Detta kommer inte att ge oss maximal utdelning. 
Hela förmiddagen gick åt till ringande, mailande & krånglande. 
EON har erkänt att dom har gjort fel (fel information till Idola som monterar)
Vi fick nya förslag, ytterligare elva paneler som också innebär en stor kostnad till för oss. 
Ny kontakt imorgon så får vi se hur det slutar. 
Jag red mitt på dagen. 
Idag joggade jag mest honom i lite lägre form, han slapp det samlande arbetet helt idag.   
(null)

Mats och Marie kom på eftermiddagen och hade med sig semlor. 
(null)Efter gott fika spelade vi en canasta. 
Jag gjorde min pilates på kvällen och har stickat en stund. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0