Lördag med lövbiff

Inatt sov jag dåligt, men på morgonkvisten somnade jag ordentligt. 
Klockan var tjugo över åtta när jag gick ut i stallet. Vid nio var jag klar därute & gick in & åt frukost & fixade mig. Halv tio gick jag ut igen & gjorde iordning Sigge. 
Stephie kom sen & vi gick till ridhuset. Där var det tre ekipage till så det funkade inte riktigt att ha en träning. 
Jag hade behövt lite "ögon på mig" men vi får ta det en annan gång. 
Rebecca och Alicia kom med Calle vid elva för att träna. Då var ridhuset tomt som tur var. 
(null)

Sigge såg lite trött utmärkt han stod på gången efter ridningen. 
(null)

Sen gick jag in och städade och tog hand om tvätten. 
Tim kom hit och åt lövbiff och pommes med oss. Sen tittade Bosse och han på hockey medan jag gick ner och tittade på Küren från Göteborg. 
Wilda sällskapade som vanligt eftersom jag tog med stickningen. 
(null)

Efter en stund kom Bosse ner med "room service" 
(null)

En lugn dag för min del. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0