Solen

-7 grader och sol! Kallt men härligt. 
Stephie kom ganska tidigt och hjälpte mig först att ta in ved. 
Sen hälsade Stephie på Sigge innan vi en promenad. 
(null)

Bosse gick också med. 
(null)
På hemvägen mötte vi Britt-Marie, som sålde huset till S&D & vi stod & pratade en stund. Hon sa att hon var så nöjd nu & glad att just S&D köpt huset. 
Hon har bott i huset sen 1975, är änka & ska flytta till Bromma nu där hennes söner bor. 
(null)
Det finns en hel del på "att göra-listan" men det kommer att bli bra. 
Efter en kopp kaffe klädde vi oss varmt igen & gick ut & red. Jag red & Stephie och Danne gick med. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi passerade Rickarp med, där Karin & Maggi har sina hästar, & stannade & pratade med dom ett tag. 
Bosse hade lagat mat tills vi kom hem. Laxsida med potatis och hollandaisesås som smakade jättegott. 
Stephie och jag åkte in till Jönköping en sväng sen för att bland annat köpa en ram till S & en ny laddkabel till mig. 
Mello började ikväll, jag tyckte att det var riktigt dåligt. Främst programledarna var katastrofala. Vet inte varför jag tittar…
Jag kom en bit på stickningen under tiden i alla fall. 
(null)

Nu är det sovdags igen. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0