Spegelblankt

Det har varit lite blandad kompott idag. 
Det började mulet sen blev det sol & en härlig vårkänsla. 
Vi åkte in till stan på förmiddagen. Jag släppte av Bosse hos frisören och åkte själv till vår revisor. Hon var inte på kontoret, det visste jag men jag ville lämna in pappren ändå. 
Deras kontor ligger precis vid Munksjön & vattnet låg helt spegelblankt. Jag var tvungen att ta några foton. 


(null)

(null)

(null)

Vi passade på att handla på Ica Maxi också och sen köpte vi kattsand. 
Jag körde ett pass pilates när vi kom hem och efter det ett styrketräningspass med fokus på core. 
När vi hade ätit hade det klarnat upp ute, solen sken & det var riktigt skönt. 
(null)

Vi tog en promenad på en timme & njöt. 
Jag har stickat klart ponchon nu & fäste alla trådarna ikväll. 
Imorgon ska den sys ihop i sidorna. 
Nu ska jag gå ut & kvällspyssla lite med hästarna. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0