Västersjön

Så härligt väder vi har! 
Jag gick upp lite tidigare än vanligt idag för att eventuellt åka & simma med Anette vid ett. 
Jag ville hinna rida innan jag skulle åka. 
Sigge kändes fin, pigg men lyssnade ändå bra. 
(null)

Efter kaffet tog vi på gympadojor och åkte upp till Västersjön för en promenad. 
Ju närmare vi kom ju mer insåg vi att vi hade gjort fel skoval. Det var typ vinter däruppe fortfarande. 
(null)
Det var is på nästan hela sjön och blandat med snö, is & slask på vägen runt. 
Bosse blev snabbt jätteblöt och kall om fötterna, jag klarade mig bättre, men vi fick ändra våra planer lite efteråt. 
Vi skulle åkt till Tim direkt med några grejer, men fick svänga förbi hemma & byta skor & strumpor först. 
Hästarna fick lite extra hö ute & sen åkte vi till Tim. Det blev ett snabbt besök hos honom för han skulle tillbaka till jobbet. Vi fick med oss nybakade oboygrottor hem till kaffet. 
Vi var väldigt hungriga så det blev ett stopp på Dal Baffo där vi åt rödspätta. 
När hästarna hade gått in fixade jag deras vattenbaljor. Vi har ju burit ut hinkar varje dag under vinter eftersom baljorna fryser. 
Nu hoppas jag att jag slipper det. (fast jag vet att det kommer vara minusgrader flera nätter till) 
Väderbakslagen känner man ju till….
Ett pilatespass hann jag med idag också. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0