Vitt igen & tacokväll

I morse var det vitt på marken igen, suck. 
(null)
Det är ju inte vad man längtar efter nu precis. 
Men men, det är ju fortfarande februari så man kan ju inte vänta sig något annat. 
Sigge & jag gick till ridhuset på förmiddagen som vanligt. 
(null)

Ridningen gick bra, vi tränade lite programlinjer inför kommande tävlingar. Jag har inte anmält mig till någon än för jag vill vänta tills det är lite bättre väder. 
Jag tog med mig sadelgjorden in för att fixa kardborren vid spännena. Det fastnar så mycket hår & ludd där att kardborren öppnar sig & det är ganska störande. 
Någon var väldigt nyfiken! 
(null)

Vi spelade en yatzy till kaffet & Wilda var med  där med förstås  (hon får egentligen inte vara på bordet…)
(null)

Vädret idag inbjöd inte till några vidare uteaktiviteter. Det blev inomhusträning bland annat pilates istället. 
Och stickning. 
Bosse & Tim var på nåt evenemang vid Porschecenter på kvällen. 
Jag gjorde tacos under tiden som vi åt tillsammans sen, medan dom tittade på HV. 
Nu säger Sigge & jag God Natt för idag. 
(null)

Sov gott
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0