Årets första semla

Jag och Anette träffades vid Vidablick klockan nio. 
Det var två minusgrader men solen tittade fram ibland. Vi gick fem kilometer nere vid Vättern. 
(null)
Lilla Dante var också med förstås 

(null)
Vid Tjyvanabben 
(null)

Efter promenaden åkte vi till Habo & gick på Landhs & fikade. 
(null)

Kaffe med en liten semla smakade jättegott. 
Ett sms plingade att jag hade ett paket att hämta på macken precis när jag passerade där. Nu blir Sigge glad! 
Det var ett nytt täcke till honom. Han har vuxit ur sina gamla så nu har jag köpt ett 155 som täcker hela hästen. (Han har blivit lite blöt om skinkorna i sina 145 täcken, stackarn)
(null)

(null)
Det är ett Svea-Sverigetäcke som jag hoppas är hållbart med bra passform. Hade ett sånt jättebra till Hector för längesen. 
Annars brukar vi köpa Horseware Amigo som vi vet ligger jättebra på hästarna. 
Jag och Sigge travade bommar på böjt spår idag & red i en lägre form med många varvbyten & gångartsbyten. 
(null)

B hade gjort potatisbullar & stekt bacon som var klart när jag kom in. Jag var jättehungrig & åt så mycket att jag slocknade i soffan sen. 
Wilda gjorde mig sällskap. 
(null)

Det var min torsdag 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0