Barndomsmat

Stephie kom vid tio & då gick vi ut i stallet. 
Det var Stephies tur att rida igen. 
(null)
Vi skrittade ut en sväng efter. 
S hade en elev sen, Alicia och Calle kom upp ifrån Sävsjö. 
Jag gick in & förberedde maten. 
Idag åt vi mat från barndomen, fläsk, sås & potatis. Jag minns det från när jag var liten & mina barn har fått det sen dom var små. 
(null)
Det är så gott tycker vi. 
Stephie & Danne åt med oss och sen spelade vi Canasta. 
Det har gått lite troll i stickningen jag håller på med. Mycket på grund av att jag inte har något mönster. Så det blir en del att dra upp och göra om. 
Wilda är med & har koll. 
(null)

(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0