Clinic med Kyra & Richard

Jag vaknade innan alarmet gick igång före sex imorse. 
Jag gjorde mig iordning och åt frukost innan jag och Stephie träffades i stallet strax efter halv sju. 
Tio över sju satt vi i bilen på väg till Billdals Ridklubb för att gå på en Clinic med Kyra Kyrklund och hennes man Richard White. 
Det var jättemycket folk, gissningsvis 650-700 personer. 
I fem och en halv timme blev vi fullproppade med inspiration och…..
fick fruktansvärd träsmak i baken. Det var ett stort misstag att inte ta med en stor mjuk kudde att sitta på. 
Men som sagt en jättebra Clinic med väldigt mycket bra övningar och instruktioner. 
(null)
N
(null)

Vid lunchen serverades det gulaschsoppa med creme fraiche & pain riche. Det var jättebra anordnat så man snabbt kunde utfodra så mycket folk. 
(null)

(null)

Innan det drog igång igen efter lunchen var det dragning på lotterna som man fick varsin vid entrén. 
Tre priser lottades ut. 
Sista kortnumret som ropades ut var 565
Det var mitt! Jag som ALDRIG vinner!
Jag vann en påse, sponsrad av Svensk Ridsport, med ett schabrak, läderbalsam, hovolja och en hästleksak. 
(null)

Jag syns knappt på bilden, håller den rödbruna påsen. 
Vi fick inte fota under clinicen så det blir inga bilder på ekipagen. 
Hemresan tog lite tid då det vräkte ner snöblandat regn nästan hela vägen. 
Vi matade hästarna & mockade lite när vi kom hem. Danne hade varit snäll & ställt in dom. 
Fixade tacos till kvällsmat
(null)
 & nu ska hästarna få nattamat så jag kan gå & sova tidigt. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0