Fredag igen

Igårkväll fick vi snö igen..
Inte kul men det blev inte så mycket i alla fall. 
(null)
Men vitt är det ute, det har tydligen kommit väldigt lokalt för Stephie sa att det inte är någon snö hos dom, cirka två kilometer bort. 
Jag var & handlade på förmiddagen. För en gångs skull tyckte jag att jag fick med mig en hel del för pengarna. Det blir många middagar av det jag bar hem idag. 
Ofta känns det ju tvärtom, att man inte får någonting för sina pengar, allt har ju blivit sååå dyrt. 
Tim kom hit & åt med oss idag så jag gjorde fläskfilé med hasselbackspotatis. 
Stephie kom efter jobbet och red Sigge. 
(null)

Det var full fart i ridhuset när vi kom med bland annat två ponnys som galopperade runt runt. Men Sigge är snäll & dom var snart klara så det blev lugnare. 
(null)

Vi åt kex & ost & drack ett glas vin på kvällen. 
Trevlig helg på er 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0