Gott Nytt År!

Då var det nytt år igen, 2023. 
Vi får hoppas på att det blir ett bra år. 
Klockan är 02.10 så det får bli ett kort inlägg. 
Jag red på förmiddagen, mycket lösgörande arbete idag. Igår hjälpte Stephie mig så nu har jag en del att träna på igen.  (null)

Idag var Stephie på Jfk & red en annan häst medan jag red Sigge, sen kom hon hit & vi tog en promenad tillsammans. 
(null)

(null)

Sen fixade vi lite här med städning, dukning & matförberedelser. 
(null)

Mats & Marie kom vid 18-tiden för att fira nyår med oss. Dom stod för förrätten och vi gjorde huvud- och efterrätt. 
(null)
Det ser inte så aptitligt ut på bilden ser jag nu, men det var väldigt gott. 
Oxfilé med kräftstjärtar, potatisgratäng och grönpepparsås. 

(null)

När maten var uppäten spelade vi canasta. Vi hann nästan två omgångar (vi vann båda) innan det var dags att skåla in det nya året. 
Vi tog fram kex, ost & vindruvor & åt och pratade nästan två timmar till. 
Hästarna har haft radion på och har klarat nattens fyrverkerier bra. 
Sov gott! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0