In i dimman

Vi träffade Ester & Magnus vid halv elva för en promenad i duggregn & dimma. 
Jag var ordentligt klädd så jag blev varken blöt eller kall idag, man lär sig av sina misstag. 
(null)

(null)
Dimman låg ganska tät på många ställen. 
E & M skulle iväg & hämta ved så det blev ingen gemensam fika idag. 
Hästarna fick äta sin lunch ute innan jag red. Sigge var pigg, ännu piggare än vanligt så jag fick jobba mycket med halvhalterna. 
Bosse hade gjort en laxsida, potatis och hollandaisesås när jag kom in. 
Stephie kom förbi en sväng efter jobbet, hon jobbar två dagar denna veckan tror jag. 
Jag har mest suttit och stickat ikväll & ätit havregrynsgröt till kvällsmat, haha. 
Jag vill inte ha gröt på morgonen för det är för mastigt, men som smidig, mättande kvällsmat funkar det för mig. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0